Stackars mig =) ..snyft

Ha ha sådär ja nu känns d bättre...... va o fick min nacke "knäckt" igår så legat m huvudvärk hela natten e inte helt borta än men mycke bättre.... hoppas de kan fixa min nacke denna gången oxå förra gången ja hade problem behövde jag 3besök sen va den fixad.... nu m min tunga lilla Lex o bära omkring på har det blivit mycke värre igen så jag hoppas o hoppas e så träligt o ha ont i nacken o d slutar ofta m huvudvärk o liggandes hela dagen.... o då e man ju ingen rolig mamma =( Ja skulle gått m Léon t kyrka idag men orkade inte i morrse så ja hoppas att jag kan gå nästa tisdag attans bara att ja ska t naprapaten på måndag igen... så e risk för samma visa...
Jag har tydligen för starka bröstmuskler...oki?? Var e dom då?? =) haha

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får ju inte va dålig nästa vecka :(

2010-03-17 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback