J*vla SEMPER

Här har man varit såååå dum som samlat på de där j*vla streckkoderna..... på all j*vla välling o skit man köpt ifrån SEMPER för att de har varje år "samla & få" så när man ändå köper kan man ju ändå samla då o få nått för det..... Jag har hur mycket koder som helst som jag sparat klippt ut rivit ur sparat!!!!! Fu*k
Nej i år ska vi inte ha nått sånt här o koderna är värdelösa för vi kommer inte jobba nått med dem mer.... NÄHE??? Kunde ni inte kläckt det lite tidigare då så man kunde skickat in det så man slapp o känna sig så här DUM??? Ha ha JA jag blir pist för en sån här skitsak!!!! Ja ska bojkotta de där SEMPER!!!!
Jag kunde skickat in i december men tänkte nej ja sparar i ett år till så Léon o Lex får nått finare... ja ha du..... BLÅST!!! =) Så nu känns d bättre  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback