Mamma

- Hej det här är Sofia.... Léon & Lex mamma....
- Ja hej, hu mår ni??!!!

Började mitt samtal med BVC i morrse.... när jag la på tänkte jag...Sofia-Lèon o Lex mamma? Ja attans ja e ju mamma till två pojkar.... häftigt de slår mig ibland o nspeciellt när Léon ropar mamma sticker d till i hjärtat av mys känslor... JAG ÄR MAMMA!!!! O till 2 st ha ha ni kanske tycker ja e knäpp men det känns som jag fortfarande bara e barnet =) men d slår mig ibland att fan ja e nog ganska vuxen nu? Barn, hus, lån haha =) ja men ja älskar det!!!!

Kommentarer
Postat av: Dimalim

åh vad kul :)

Längtar tills jag får barn

Postat av: Anonym

Du är VÄRLDENS bästa Mamma till dina underbara pojkar:..

2010-02-25 @ 20:20:21
Postat av: Angelica

Visst är det en härlig känsla Att veta och känna att man är MAMMA. Önskar dig all lycka

Kram från mig till dig

2010-02-26 @ 10:12:40
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback