Min idol =)

Han... den här lilla skiten som springer omkring i mitt hus, han som är max 2 äpplen hög.... med bus i blicken hela tiden... han, han e min IDOL =D Jag beundras av honom varje dag...... det är så häftigt o se honom bli en liten människa....
Idag... vi har precis ätit lunch o ja står o plockar ur diskmaskinen Léon kommer in i köket o det som finns kvar som han kan nå i den är ett stort kastrullock... ja frågar honom om han ska hjälpa mig med det? Han tar det går fram till rätt kastrullskåp (jag har 2) lägger ner d på golvet öppnar skåpet med ett stön om att oj va tungt det är.... o sen tar han upp locket o lägger det på rätt kastrull o stänger =D Tittar på mig o jag e jätte glad o berömmer honom nästan som med en hund haha =) o han flinar stolt o vill hjälpa mig med resten av disken =)
Han ser o förstår så mycket som jag inte tror han uppfattar =) Han e ju i alla fall bara 1år o 3månader....
O det går så fort va ett tag sen nu men han säger till när han e hungrig, törstig....när han vill gå o lägga sig o att han vill göra det helt frivilligt e för mig svårt att förstå..... det har även hänt att han har lekt o sen kommer han till mig o härjar o ja känner på lukten va de e för nått o sen springer han före till skötbordet.....

Det är skit häftigt att få vara mamma =D

Kommentarer
Postat av: G-FASTER

Inte konstigt att du har en go & duktig liten diskhjälp...jag känner mamman & hon va oxå duktig

på att hjälpa till som liten... mer än gärna!!!

kram på er goa familjen / GF

2009-10-25 @ 13:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback