hmm....

Va på sjukan idag o försttrodde de att ja hade havandeskapsförgifting..... =/ Jag hade alla symptom o kom upp m högt blodtryck..... o mina värden har varit bra hela graviditeten o aldrig haft högt blodtryck eller nått sånt.... så fick lägga mig på en "säng" hon gick iväg m lite prover o släckte lampan o sa åt mig o vila, hon kom tebax o tog om trycket o då va d mycke bättre o proverna visade inget protein i urinet så då skulle de va grönt..... Men man hinner tänka mycke på 10min låg där m klump i halsen o tårarna inte långt borta de har satt in mig på en extra koll på fredag o det är ju med bara en dags mellanrum så de känns lite sådär.... =/ varför vill de kolla om de inte e nått fel då?? =D ja ja de e bra att de kollar i alla fall =D
Så nu tycker ja att du kan komma ut ifrån magen så ja kan ha koll på dig känns som ja har bättre koll på den här sidan av magen ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hmm känner igen det där:-( Bara på några dagar gick jag från 0 äggvita i urinen till 3 plus (eller vad det hette)och då blev det dags för igångsättning. Som sagt bra att dom håller koll på en. Man undrar ju vad som kunde hänt annars? Det kommer att gå jättebra ska du se. Barnet ska ju ut förr eller senare ;-) Stort lycka till!! O lägg ut massa bilder när lill-knodden är här-kram från Annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback