Mysig hemma kväll!

Kan behövas efter en vecka i sthlm, borta bra men hemma bäst =)
Har varit där för grundkurser i Biotherm och Lancome mycket intressant o lärorikt.... Finns ju lite logiska förklaringar till "hokus pokus" krämerna =) Som att kineser inte är rynkiga för att det äter så mycket soja hela livet.... Därför har de i soja i alla j*vla krämer...
Lasse kom upp o spenderade två nätter med mig, mycket mysigt! På väg hem han vi springa oss trötta på ikea, schyyyy men det roliga e att han tycker att det e lika kul som jag =)
Nä nu ska jag mysa puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Morbror

hoppas resan hem gick bra!! Var väskorna tunga? Stekt några pannkakor ännu?

2007-03-17 @ 22:31:05
Postat av: simon

soft kväll, jag hade det bra på femöre, men det var galet mycket barn där, jag ser tydligen ut som en klätterställning =)

Postat av: Soffy

Ha ha! Kul att Morbror tittar in =) Lasse fick bära ha ha, men rivgärnet har jag redan använt 2ggr Får bli pankakor i morrn kanska e ledig då =)

Simpa! Jag ser oxå ut som en klätterställning vet du väl!

Puss!

2007-03-18 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback