Léon

=)
måste berätta om Lèon igår o hans bad..... ha ha jag va i köket o höll på o plocka in disk... kommer Léon o tjatar... mamma mamma... ja Léon va e det... baam (varmt) ja du har ju feber så e klart du e varm... vi tar av dig tröjan... ja töja töja (tröja) o av m byxorna sen plockade jag vidare... pua pua herjar han.... (blöja) ja ja kom hit då så tar vi av den oxå =) ha ha nakenfis o så börjar han dra i min tröja.. o säger töja töja... nä mamma e inte varm... blänger han på mig o pumpa pumpa... (strumpa) o drog av mig mina raggsockar o sen skulle han ha av mig töjan igen men då sa jag Ne Léon inte den.. o skrattade då drog han ner mig till hans nivå.... o tittade mig in i ögonen så han gör när han ska övertyga mig om nåt o så samlar han o säger duscha o nickar m huvudet.. o igen duscha o nickar m huvudet hur söt e man inte då.. e väl klart han ska få duscha lite svalt när man har feber.... =) å min älskling!! ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback